sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

nice week

Jeejee :)
Sunnuntaina vietettiin Pinjan kanssa tyttöjen iltaa ja juhlittiin samalla sen synttäreitä. Olipa tosi kivaa! Levikset repee ja jossu tuli muutaman kerran illan aikana tanssittua, satamassa käytii jätskillä ja kaikki laivat oli ihan täynnä ni mentii sit pikkuveskuun kiipeilemään puihin :D Tai no mä taisin kiipeillä..
Tiistai alko hirmusen kivasti ku mentii Reetan kanssa reilu tunnin lenkki heittämään heti aamusta tuolla satamassa. Mulla oli toppi ja juoksu housut ku aattelin et ei niin aikasin voi vielä olla kovin lämmin, mut olis ihan kivasti kyl shortseilla pärjänny, oli vähä kuuma :D Sit illaks menin lasten limudiskoon kokomoon baarimestariks väsäilemään holittomia hössönmössö drinkkejä. Veikkaan että tehtävä onnistu ja jokainen lapsi saavutti sokerihumala tilan :D Oli kyl kovat bileet! Kerranki sain jorailla Robinia ja Antti Tuiskua ihan rauhassa et kukaa ei kato oudosti :)
Sit viel ihanan Meijun kanssa illalla syömään :)

Keskiviikkona oli paljon tylsempi aamulenkkeillä ku joutu olla ihan yksin, tarvisin ainakin vähä uutta musiikkia mun puhelimeen.

Illan painitreeneis painittiin 5 min eriä kaikkien kanssa. Mun positio on lähinnä että olen siellä alla. Yritän katkaravulla pois ku kaveri menee sideen tai jos se pääsee mountiin yritän sviipata pois tai sitten yritän saada guardin pidettyä kiinni jos se siellä on. Ne on aikalailla ne asiat missä mulle tulee painiessa toistoja :D 

Ainii käytiin me jossain välissä kattomassa se kulta hattu elokuvakin, ihan hyvä se oli vaik ku 20 minuuttia leffaa oli menny, katottii toisiamme sillee et öö, mistä tää kertoo? 

Torstaina meinasin skipata mma treenit, ei ois jaksanu yhtää mitenkää lähteä, mut jotenki ihmeellisesti mä sinne salille ilmestyin. Tosi hyvä et menin koska oli ihan pirun hyvät treenit!
Eka lämmiteltii, varjonyrkkeilyy, pystypainia ja sit katottii muutama matto tekniikka, kimuraa tekemistä ja sit escapea siitä. Sitten mountista suoraa käsilukkoa ja siitä puolustusta ja jalkalukkoon siirtymistä. Parille rintapanssari ja smitsit käsii ja 3 min eriä potkuja lyöntejä. Ja vaihto toisinpäin. Mua ärsyttää ja hävettää tosi paljon ku en oo erityisen hyvä pitämään välineitä :/ Parin tunnin reenit oli ja tosi hyvä fiilis kyl niitten jälkeen :) 

Illal lähin prätkäl pienelle ajelulle ja kun kuuntelen aina musiikkia kun ajan, ajoin vähän ylinopeutta ja sitten otin puhelimen pois taskusta ja kirjotin youtubeen karri koiraa että saisin biisin vaihdettua ja sitten poliisiauto ajaa mun ohi ja ne vähän kattoo siitä ikkunasta mun toimintaa ja pyörittää päätään.
Sydän alko hakata ihan perkeleesti ja aattelin et voi helvetti nyt tulee sakkoa ja toivottavasti kortti ei vaa lähe. Pysähdyn niitten viereen, ne avaa ikkunan ja mä nostan vähän mun visiiriä sitten se mies sieltä autosta sanoo, että sovitaankos kuule sillä tavalla että et ajele jatkossa enään sellaisessa vaatetuksessa pyörällä, mikä sulla eilen päivällä oli tossa lahden kadulla kun ajoit. Aiheuttaa liikaa liikenne häiriöitä. Katoin hetken sitä poliisia ja hymyilin ja nyökyttelin et juu passaa se kyllä :D

Perjantaina oli tosi aikanen aamulenkki Reetan kanssa ja melkein tarvi olla jo hupparikin. Pakko oli mennä hetkeks nukkumaa aamupalan jälkeen :) Sit Kari laittokin viestiä et lähenks heittää frisbee golfia, jee se oli tosi hauskaa! En ollu kokeillu ikinä ennen. Olin aika huono kyl siinä, mut ens kerral hyvemmin :)


Illaks sit töihin santtuu ja olikin aika kiirettä mut tosi kiva vaan :)

Lauantaina aamulenkin ja pienen siivoilu tuokion jälkeen käytii Ilonan kaa santus syömäs salaatit ja sit mentii Pinjan ja Ilonan kans pelaa minigolffia. Se laji ei oo niin tehty mua varten! :D onneks mul meni suurin osa ihan hyvin, koska mun hermot ei kyllä kestä sitä et se pallo ei mene sinne minne tahon. :D Mut oli kyl hauskaa :D


Pinja Golffaa :) Ilona sai heiteltyä niitä palloja aidan toiselle puolellekkin ja mähän sitten kiipeilin niitä hakemaan. :D

Illal oli pakko viel päästä treenaa ja sit mentii sinne launeella olevaan juttuun, itseasiassa sain idean kyl ku oltii pelaa golfia ja näin ku siin vieres niitä miehiä reenaili kaikkia hienoja juttuja. 

Loistava lauantai oli! Ja sen kruunas tietty jaskan työvuoro vielä :D 

Onpa vähän tyhmää, kun oon alottanu nyt käyttämään twitteriä mut sit kun mulla ei ole siellä seuraajia niin eikös se oo vähä tyhmää :D
#broken #bacardi #after #work #jackalope #heart





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti