tiistai 11. maaliskuuta 2014

Shooto CC11 CAGE valmistautumista

alle kolme viikkoa Collisioniin.
Tällä viikolla on reeni tehot kaikista kovimmilla. Ja kalorit tiputettu aika pieneen maanantaista. 

Maanantai menikin hyvin pienillä kaloreilla, ei ollut nälkää ja aamu reenit meni Jarin ja Villen kanssa ihan hyvin. Voimaa riitti, eikä kunto loppunu. Päivällä kävin koulussa esittelemässä meijän terveyskasvatuksen projektin tuloksia ja siitä jäin odottamaan kummi hieronnan alkua. Meillä Vierumäellä on urheiluhieroja opiskelijoita, ja jokaiselle valitan urheilijoiden parista joku kummi, joka sitoutuu vuodeksi käymään kerran viikossa hieronnassa. Ja Minut valittiin tähän! Niin eilen oli ensimmäinen hieronta sessioi ja käytiinkin koko kroppa läpi. Teki kyllä hyvää ja varsinkin jalat tuntuivat ihan erilaisilta tänään. Mutta en todellakaan aio lopettaa Jerellä käyntiä, mutta kiva lisä tää on kehonhuoltoon!


Tänään aamu alkoi taas 6 aikaan ja väsytti aika paljon. Jotenkin on vieläkin aika hankalaa ton Meksikon matkan jälkeen saada nukuttua. Koulussa on koeviikko ja istuinkin kunto-ja terveysliikunnan tentissä, joka oli ensimmäisenä kahdeksalta niin 15 minuuttia tyhjä paperi edessä ja tuijotin sitä. Jotain yritin sitten lopulta kirjottaa, mutta eiköhän se mennä uusimaan. Välissä opo tapaamista ja iltapäivällä oli ravinnon ja terveyskasvatuksen tentti. Jos rehellisesti sanon niin odotan siitä täysiä pisteitä, mikä olis kyllä ensimmäinen vitosen koe mulle :D Ei erityisen helppo, mut tuntu että osasin vastata.

Kodin kautta reeneihin. Alkuun hypittiin narua ja sen jälkeen vitosen varjo erä erilaisilla tehtävillä (esim sproolit, pomppupunnerruksilla kierros ympäri, polvet rintaan hyppyjä jne.) Sitten 4x5min pystypainia alasvienneillä, joka toisessa polvet ja lyönnit mukana. Täs vaihees mulle tapahtu jotain mitä ei oo ikinä käyny, olin ihan piipussa. ihan loppu. en saanu happea yhtään. ei ollu voimaa yhtään. kolmannen erän yritin, oikeesti yritin loppuun asti mutta en jaksanu ees tönästä toista. Minuutin palautus ja viiminen vitonen ni olin ihan pois pelistä.
Olo parantu aika nopeesti kyllä ja sit sen jälkeen otettiin vähä lyöntipotku sarjoja hanskoihin ja pistareihin. Sen jälkeen pystysparri eriä isoillahanskoilla. Alotin ihan hyvin ja rohkeesti, mut sit sain muutaman iskun omaa koteloo ja aloin pakittelee. Typerästi käännyin jotenki ja sain yhen iskun takaraivoo ja se erä olikin sit siinä. Niskat veti ihan jumiin ja kauhee päänsärky, mutta jatkoin sparreja. Ne ei mene niinku mä haluan, tai varmasti kukaan muu kun mun vastustaja ei halua että ne menee noin :D Tero huuskin että tajuatko sä yhtään Iida että se sun vastustaja haluaa satuttaa sua. 
Reenit kun loppu niin aloin kelailemaan että miten mä voin nousta sinne häkkiin jos mun tekeminen on tota tasoa. Ja tokihan se ajatus toi vähän kyyneleitä silmiin :D Onneks mulla on reenikavereita jotka on tässä samassa tilanteessa ja pääsee heti reenien jälkee vähä käymää ajatuksia läpi. Sitten vielä ku pääsin kotiin niin Jerekin soitti ja sen jälkeen olo sit vähän helpottu taas vähäks aikaa. 
 Huomiseks nostetaan nyt pikkasen noita kaloreita. Onneks ihana Tanja lupas tehdä mun työvuorot, että pääsen huomenna vierailemaan Kouvolaan, nyt niitä jäi enään kaksi tälle viikolle. :) Ainoa vaan että lauantaina oon jaskassa viiteen asti yöllä töissä ja seuraavana aamuna on hämeenlinnassa BJJ NO GI SM-kilpailut minne olen menossa, noh mutta.. Sen jälkeen voin vaikka sitten nukkua :) 

SM kilpailut ei jännitä vielä oikeestaan, varmasti siinä vaiheessa kun matolle pitää mennä, mutta tällä hetkellä Collision valtaa mun aivoista 95%. Munkin painosarjaan tuli onneks viime hetkellä lisää tyttöjä, joten pääsee varmaan useamman ottelun painimaan ja jos saan mitalin niin osallistun varmaan vielä avoimeen painoluokkaan. Nää ois mun elämän ekat viralliset yksilö SM kilpailut, mutta en ota liikaa paineita, mun tähtäin on sibeliustalolla ja nyt lähen hakemaan kovia painisparreja oman sarjan suomen parhaimmista painijoista ja toki jos sitä jännitystä oppis hallitsemaan jotenkin. 
kävin tässä välissä kokeilemassa vähän BJJ, hieno puku! #Pitbullwestcoast www.rostok.fi


JA HEI NYT KANNATTAA LUKEA LEHTIÄ!!! LA 15.3 on ihan huippu juttu Ilta-Sanomissa ihmisestä, joka on ihan paras tyyppi ja jeesannu mua eniten tän lajin parissa ja sitten 22.3 IIK on ehkä musta ja Terosta ja Collisionista Ilta-Sanomissa
Sitten myös Etlaria ja uutta lahtea kannattaa seurailla ;)

Ainiin ja nyt voi astella kehäänkin hyvillä mielin kun mun kehääntulo biisin mixas DJ TONE!

Vielä ennen tapahtumaa kirjotan ehkä pienen selityksen mitä tää laji on, ni on kaikille sitten selvempää mitä tulee katsomaan ;) Vaikka ei sillä oo väliä, tärkeintä että ootte kaikki siellä <3 

shootochicagocollision liput ja siitä linkistä pääsee ostamaan omansa.


Kouvolan vahvistukset meijän reeneissä, muutama viikko sitten. Toni Tauru, Janne Häkkinen ja Ville Lehmusmetsä
littlebit body balance training after MMA
Kävinpäs sitten Meksikossa reenaamssa
ja painimassa 

ja lataamassa akkuja!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti