maanantai 18. kesäkuuta 2012

ma.18.06.2012.23.24


viikko taas tainnu mennä. ja kohta ihan jo juhannuskin on! hirmu nopeesti kesäkuu menny! Työssä menny hirmu kivasti, meillä on nyt ilmastointikin yläkerrassa!! Aika huippua! :) Torstain kävin salilla tekemässä kiukku treenin, se toimikin tosi hyvin kun sitten en jaksanut enää olla kiukkuinen :) Sit iltakahville Miikan kans viel satamaan ja myöhemmin Pinjaa moikkaamaa Jaskaa ja miettimään juhannus juttuja. Sainkin nyt ens torstaiks Jaskan työvuoron viel ni voidaakin lähteä yöllä sit yhtä matkaa Pinjan kaa jo mökille aamuyöllä. Ni oon jo valmiiks hereillä ni ei tarvi jännittää et heräänks siihen aikaa :D

Perjantai oli tosi kivaa töissä. Ekana 10-17 Terassilla, aika meni tosi nopeesti ja tosi kivaa ja sit 17-22 yläkerrassa. Sekin tosi kivaa ja meni nopeasti. :) Voi että mä en kestä vaan välilä meijän asiakkaita. Ja yks mies oli tosi ilkeäkin mulle. Mä en voi käsittää miten aikuiset ihmiset voi käyttäytyä niin lapsellisesti. Noo mutta sellasta se on :D Eikai sitä itekkään aina täysin aikuisesti käyttäydy.. :D 

Lauantai aamuna Meijun kanssa aamukahville ja sit käytii Miikan kaa thaikus syömässä ja terassillakin kerkesin istuskella viel ennen ku duunit alko, yllättävän paljon sitä kerkee päivässä nykyää tehä, ennen tuntu et ei kerkeä mitää tehä ennen töitä kun vaikka niitten alkuun ois 4 tuntia ni tuntu et ihan kohta pitää jo lähteä. Et tosi hyvä, olen edistynyt mun ajatuselämän kanssa :) Sunnuntaina aamu vuoro ja väsytti ihan pirusti, kun en yöllä jotenkin yhtään saanut unta. Ja töitten jälkeen olikin sitten yhdet yks vuotis bileet :) selvisin ihan hyvin. Ja sitten illalla tulikin jalkapalloa. En voi uskoa tätä itse todellakaan mutta katottiin Portugali-Hollanti peliä telkkarista, Tanska-Saksa peliä iphonesta ja lisäks mulle tuli kaikista highlighteistä ilmotus kännykkään, koska tietystihän mulla on em jalkapallo sovellus. Ja tämän kaiken jälkeen katsotaan vielä koosteet molemmista peleistä.... Amteeksi mitä ihmettä mulle on tapahtunu?! Mutta tosiaan olenhan mä onnistunut noissa futis veikkauksissa nyt yllättävän hyvin ;) mutta enköhän sitä oo hehkuttanu kaikille jo tarpeeks :DD

Maanantai=vapaapäivä, terasille aamukahville ja sitten Heinolaa kohti iskälle kyläilee. Otin mukaan viimeviikkoina saapuneet lehdet mitä tilailen eli, cosmopolitan, kauneus ja terveys, voi hyvin,  me naiset sport, mondo matka ja ruoka lehti, divaani, suosikki ym. sillä ei mulla ole aikaa lukea niitä, eikä muut oikeestaan ole hyviä paitsi cosmo, en vaan osaa kieltäytyä kun ne lehti myyjät soittelee.. ja niissä saa yleensä kivoja tilaaja lahjoja :) Niin otin ne lehdet mukaan ja luettiin siskon kanssa niitä takapihalla ja otettii aurinkoa. Mulle tuli tosi nopeesti pienet rajat, jee:) Sit mentii iskän kaa salille, sain ajaa dodgella sinne :D

hah, mut joo salilla meinas mennä vähä hermo, 50 kg nous penkistä vaan kaks kertaa ja 55 kg yritin sotilaspenkki tyylillä ja ei noussu, eikä noussu sit ollenkaan. että meinas mennä hermo, tai vähän ehkä meniki! Ärsyttää. hmph. en pidä olla epävoimakas. :/

Illal Tindelle kylää ja käytii nempparin kaa ilta kävelyllä. Ja nyt en katso jalkapalloa mutta katsoin äsken kaks jaksoa sinkkuelämäätä neloselta ja nyt ne samat jaksot tulee uusintana liviltä, et en tiiä onks tää paljon parempi :DD haha, joo huomenna karismaan taas töihin!! Jee! :)

hyvää yötä<3

ps. mun tietokone ei oikeesti toimi hyvin.. mä vähän luulen et tää pitäs jotnki parantaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti