tiistai 5. kesäkuuta 2012

tittidii :))

heimoi!!

Voi ei mitä kaikkea onkaan taas tapahtunut tässä nyt. Perjantaina oli hirmusen kiire lounas! Voi että me oltiin hyviä! :) Hirmusen ylpeä kaikista meistä! Oli noita valmistuneita ihmisei syömässä paljon. Sitten pääsin töistä ysiltä ja mentiin kokomoon Miikan kanssa parille siiderille, ja sieltä käymään jaskassa pelaamassa pöytäpokeri konetta. Ja prkl! mä hävisin kaks peliä :/ Ei ole kivaa häviä.. Ja kun mä yritin pelatakkin hyvin. hmph, no revanssia ootelessa.. 
No mutta ilta oli muuten kiva, selvisin häviöstäkin aika nopeasti. Ja ainiin oonko hei kertonu että ollaan menossa New Yorkkiin syksyllä?! Vähänkö kivaa :) Olli kertokin kaikkia juttuja mitä siellä pitää kattoa ja minne mennä ja mistä ostaa mitäkin. Mä en oo ihan varma onks Miika nyt miettiny loppuu asti tän, mun kanssa lentokoneessa oleminen ei ole välttämättä maailman helpointa ja kivintä. Ja en osaa suunnistaa yhtään missään, saatan eksyä kauppakeskukseen pääsemättä sieltä pois ja hei olla mun seurassa niin pitkä aika, ei oo helppoa. Tosin Tiinakin selvis mun kanssa Thaimaassa kaks viikkoa ja hermostu vaan kerran :)
Lauantai aamuna mentii pikcknikckkii aamupala patonkeille. Sit napapiirin sankarit, voi miten se olikin hauska taas pitkästä aikaa :) Ja sit työhön santtuun syöttämään ylioppilaita ja siitä vaihto sitten jaskaan juottamaan niitä. Oli TOSITOSI kivaa olla taas jaskas duunissa! :) Sit muutama tunti unta ja santtuu työhön. Sain ihan kaks puhelinnumerookin santussa joltain miehiltä, mikä oli musta tosi outoa, koska ei kukaa jätä ruokaravintolassa numeroaan. ei ikinä. ja sit kaks samana päivänä ja en ollu ees erityisen kiva kenellekkään. Luulin et saisin tippiä kun se toi sen mulle ja lähti pois mut ei se olikin vaan puhelinnumero. Tosi hassua vaan musta. Ja ihan tiedoksi kaikille, en säilyttänyt niitä, heitin pois :)
Sit oliki maanantaina herätys 06.30. Hei terve! ei oo mun juttu herää noin aikasin.Saati yrittää olla pirteä ja sosiaalinen siihen aikaa :D joo eieieie. hah. Ja tänää sama juttu! huomen kyl nukun! Tänää sitten tuli kyläilemään Tiina ja Nemo mun kotona, itseasiassa juotiinkin siis tupari kahvit siinä samalla, koska ei tiina täällä ollu käynykkää ennen. Ja sain myös tupari lahjan ja kortin! :) 

Nemppari löys heti lelun, ja myös pari muuta juttua mitä pysty syyä. ja se myös mua vähän pureskeli, mut aika nätisti se oli, yllätyin vähä :) siitä on tullu jo iso poika. 

Hei ainiin mä seurustelen :) :) :)

Moikka!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti