lauantai 28. heinäkuuta 2012

8 days in alanya

Huh hei Alanya!

Oli ihan huippu reissu! defenatly one of the best holidays i ever have!

Lähdettiin aamuyöllä klo 06.00 lentämään finnairilla, ihan kamalaa. Se kone oli kamala. en saanu happea edes siellä. Ilona katto mua ja sano että "en halua kyl pitää sua kädestä ku mun käsi ehkä murtuis". hah.

Lennosta selvittiin ja päivä oli vasta aluillaan, heti altaalle että rusketus kerkee varmasti tarttua viikossa :) Allaspojat oli heti aika tuttavallisia ja osa osas suomeakin jonkun verran. 

 uimapatjailua hotellin uimaaltaassa :)


kaikki tarvittava aurinkon ottoon, juhlamokkaa, harlekiini kirja, baby oilia aurinkolasit ja tupakkaa

 lounaalla hotellin ravintolassa


 turkkilainen illan vietto, ohjelmassa oli napatanssia ja mähän tietty pääsin mukaan esitykseen :D



 seisovapöytä turkkilaisia perinne ruokia, älyttömän hyvää, kaikki ruuat oli matkan aikana tosi hyvää! ja suhteellisen edullista, verrattuna esimerkiks drinkkeihin jotka baarissa maksoi 10-15 euroa kpl



 aamulenkkeilylle lähdössä :))



 ilias opetti miten vesipiippu täytetään oikein ja miten kaikki laitetaan niin että mahdollisimman hyvä polttelu nautinto( siis maku tupakkaa mikä ei edes ollu tupakkaa vaan ilman nikotiinia ja tervaa!) sain myös hyviä hiiliä mitä ei suomesta edes saa. ja siis ostin ton vaaleenpunasen piipun, ja oon nyt ihan pro tossa hommassa, kiitos ilias



 Mun lempikauppa ehdottomasti! Ainoa paikka koko alanyassa missä sain rauhassa kerätä hedelmejä pusseihin, kukaan ei tyrkyttäny mulle väkisin mitään, kukaan ei tullut lääppimään, kukaan ei yrittäny iskeä, eikä kukaan tahdonut naimisiin. huippu paikka! ja ihania hedelmejä! ja älyttömän halpaa.



 tein meille aina ihaneja aamupaloja <3



 castle päiväsaikaan mereltä kuvattuna



 mustafa ystävällisesti vei meidät yks yö castleen katsomaan koko alanyan valomerta, hienoa!



 jeeppisafarii



 fatih päätti tarjota mulle kameli ratsastuksen. ekana se yritti ostaa mua ilonalta kameleilla ja ilona oli jo myymässä kunnes mä puutuin peliin, että muahan ei perkele kameleista myyä!



 nyt menee jo ilman käsiä!



 en mä pysy :D



 girls going out



 to the boattrip



 auringon ottoa laivalla, samalla laivalla missä sain tehdä kokonaisen työpäivän :D Palá auttoi alkuun ja sitten pärjäsinkin itekseni kunnes sit ilona tuli jelppimään. palkaks palá hyppäs 45 m korkeelta kalliolta mereen, ihan mun takia :D hhaha, noi turkkilaiset on kyllä ihmeellisiä, ne tekee kyl ihan kaikkensa että saa mitä tahtoo, antaa lahjoja, puhuu maat ja taivaat, ja ihan mahdottomia, eikä tosiaa ymmärrä sanaa ei, minkään asian suhteen.



 avoautoajelua



 muratin kanssa saatiin sovittua viimeisenä iltana riitamme ja se antoi mulle kukan. Vaikka se tais jäädä mua sitten kuitenkin vihaamaan? ei noista ota selvää, ei ne tykkää jos niitten kanssa ei tahdo mennä heti naimisiin ja perustaa perhettä ja antaa niitten pussailla ja silitellä, ei ei ei, en ihan kestä tollasta, Murat ei antanu mun edes syödä rauhassa vaan tuli pilkkomaan mun ruuan ja syötti mulle. HEI JOO KIITOS VAAN osaan syödä itse :) Tupakkaakaan en montaa kertaa kerinny itse sytyttämään ku aina jostain joku kerkes tulla ja sytyttää sen mulle.. mä kyllä pärjään ja osaan ihan itse, ja mielellään teen kaiken itse, ne ei ihan tunne mua..



 Hyvä ravintola, hyvä henkilökunta, ja tiedoks, jos maha sattuu olla kipee kannattaa juoda kuumaa vettä missä on sokeria ;D

Nyt mun pitäs oikeesti olla jo nukkumas ku viime yön ei kauheesti nukuttu ja huomen aamu 9 karismaa duuniin ja yöks jaskaan ja sit ois taas sunnuntaina karisman aamuvuoro. näin mä lomailen.

tänää aika kovia uutisia kuulin, ei muutenkaa iisein päivä, tuli ihan puskista..
miten tällästä tapahtuu,
miks.
ihan kamalaa.

R.I.P  A

On paratiisi meillä täällä näin
vaan ei aina kaikki koe sitä näin
Sillä faunin, peikon, keijunkin
suru joskus kiinni saa
ja vie mukanaan




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti