maanantai 6. elokuuta 2012

Nyt iida ois takas töissä taas..

vika loma viikko menikin sit aika nopeesti ja vähän miinus unilla.. lauantain menin aamuun klo 09 karismaan ja en ollut koko edellisyönä saanut unta yhtään, pieni hyppäri välissä ja menin meijun luokse hengailemaan ennen jaskan työvuoron alkua. sitten jaskaan duuniin ja shottitiski oli mun osote, en ollu 1,5 vuoteen siellä ollu, mut oli tosi kivaa! tykkään hirmusesti siitä musiikista mikä siel soi. ja paljon tuttui kävi siin tiskil. Sit töitten jälkeen lähettiinkin anssin kanssa heittämään nynnyä helsinkiin ja se reissu kestikin sit jonkun aikaa, prkl et meinas väsyttää, takas tulo matka meni jo vähä hyvemmin, siitä sit tunnin verran unta ja karismaan töihin aamuun..

Meinasin siinä päivällä viel et oiskohan sunnarreille pitäny lähtee mut haha pääsin 18.30 töistä ja ennen klo 19.00 olin jo untenmailla ja heräsin sit seuraavaan aamuun töihin karismaan taas. Töitten jälkeen salille ja sieltä äitille pesee pyykkiä (koska olen edelleen pesukoneeton) mut tein hyvän vaihtokaupan annoin solgarin mangnesium purkin ja sain pesukoneen, ainoo vaan et se pitäs vielä hakea, mutta tarvitsen jonkun ihmisen kantamaan sen mun kanssa. Tiistaina heräsin ajoissa ja menin salille ja hoitelemaan kaikkia asioita paljon. Sitten käytiin Tiinan kanssa syömässä siinä välimerellisessä ravintolassa. Ei mitään kovin erikoista ruokaa ja hintataso musta vähän liian korkealla. Ja sitten näin parkouraajia siinä alatorin puistossa ja ilmottauduin nyt syksyllä alkavaan kurssiin! :) musta tulee parkouraaja! toivottavasti oon hyvä.

Keskiviikkona aikainen herätys. 07.30 oltiin jo porvoossa aamukahvilla..
Ihan kivalta näytti ilma viel siinävaiheessa, mut kun päästiin Kotkaan niin alko sataa ihan kaatamalla. heitettiin mun pyörä huoltoon ja lähettiin emmin pyörällä kaupunkiin, mä en uskaltanu mennä kyytiin ni emmi onneks suostu tulla mun kyytiin :D Hyvä pyörä oli honda ajella. Käytiin torilla kahvilla ja sitten lounaalla ja käytiin puistoissa hengailemassa ja ihailemassa kotkalaista merta :D
takas päin päästiin kastumatta ja kun pääsin lahteen huomasin pienen yllärin, tai no en mä ois sitä varmaa huomannu, mut onneks muilla on tarkemmat silmät ;)
kilpi varastettu.. no sitten tekemään rikos ilmotusta ja katsastus asemlata hakemassa uus kilpi. Iskä sano et pitää tilaa sama mikä oli aiemminkin niin rekisterilappuun ei tuu merkintää et kilpi vaihdettu, kun sit näyttäis papereis et se ois kolari pyörä. mut sit en voinukkaa tilaa sitä kilpee vielä ku ei mul ollu sitä rekisteri lappua, ylläri et se on hävinny.. Ja ihan hyvä koska löysin kilven. se oli laitettu vissiin tonne äänen vahvistimen päälle. ja pelkkä kilpitelin viety.. mut hyvä näin , nyt tarvin vaan kilpiteline.

no mut ku pääsin lahtee ni menin salille ja sit timin kaa lähettiin muutamalle.
villevallaton kisa.
Oli kiva ilta, santtu-teerenpeli-jaska. Aamulla käytiin aamupalalla subwayssa ja sit yritin kotii tulla vähän purkaa matkalaukkua ym. Meijun kanssa käytiin amarillos syömäs ja terassil yksil meijun synttäri siibereillä ja sit menin äitille kylään ja jäin yöks. aamulla aikasin ylös ja tosi paljon sain aikaseks tehtyä sinä päivänä. voi miten hyviä ostoksia tein. tosi hyvä mieli. ja sitten illalla meiju soittikin ja oli sitten perjantai illan ohjelma valmis. istuttiin 4 tuntia PHKS päivystyksessä. ei PRKL mikä paikka. mulla alko keittää jo ihan vähäsen jossain vaiheessa. PRKL!
opetin meijuu käyttää keppei, kepit ja kipeejalka, terve jalka, kepit ja kipeejalka jne..

Jaaa sitten on loma loppu.

Näin myös mun serkkua pitkästä aikaa silleen kunnolla! Olipa kivaa, ihan harmittaa ettei olla pidetty yhteyttä kunnolla tässä nyt.