perjantai 4. toukokuuta 2012

vappumeni tiikerinä töissä

Se meni viikonloppu ja vappu töissä sitten ja nythän huomenna alkaakin uusi viikonloppu, vähän meni nopeasti! Vappuna olin tietysti tiikeriksi pukeutunut, itse askarrellussa tiikeri puvussa :) Hirmusesti sain kehuja ja kommentteja puvusta. Ja nyt ois Gallon roseviinipullo jääkapissa :)




Ei kauheesti muuta kerinny tehä ku töitä, vappu aattojna ja vappupäivänä olin yhteensä 35 tuntia töissä tunnin yöunilla, mutta ihan täysin vapaaehtosesti päätin sen ja loppu illan sain olla terassillla Ollin kanssa niin se oli tosi kivaa :) Ilmapalloja serpentiiniä ja kauheen humalaisia ihmisiä sellanenhan se tais olla viimekin vuonna :D Keskiviikkona ilta vuoro yläkerrssa ja se olikin sitten aika tosi kuollutta, ei yhtään ihmisiä. Poikien kanssa sulkettiin santtu sitten ja ne lähti glowhon ja mä menin käymää jaskassa viel.

Sitten koittikin torstai aamu ja vapaapäivä. Olin jo kaksi viikkoa pelänyt tän päivän saapumista, mutta mistään en saanut töitä. Kun mulla on nyt 4 päivää vapaata ja en yhtään tiedä mitä tehdä, mielummin oisin töissä. Mulla ei ole kotona yhtään huonekalujakaan eikä mitään paitsi sänky, niin ei ole kiva olla täällä. Mutta päivä menikin tosi kivasti ! Ensin kävin vähän shoppailemassa kaupungilla ja ostin tärkeimmän kodinkoneen elikkä blenderin :) ja tosi hyvän, ja sitten shoppailin vähän muuta ja sovin mun juoksuopettajan kanssa treenien alottamisesta ja sitten Jaana heittikin mut Heinolaan hakemaan mun ninjaa <3 Ihanaa niin ihanaa oli päästä ajamaan!! Voi että mä rakastan sitä, ei mikään harmittanut yhtään kun sain ajaa mun moottoripyörällä. Sitten olikin aika viettää vapaailtaa Aleksin kanssa ja käytiin syömässä mammamariassa ja teeressä drinksuilla ja kattomassa projeckt X. Ihan hauska leffa, mut veikkaanpa että Allu sai vähä enemmän irti niistä tisseistä ja pyllyistä, vaikka Timi sanoikin tänään että oon yks äijistä. 

Mutta kiva päivä siis tänään :) Ja huomenna ikeaan ja jos treenailee menis myös. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti