lauantai 29. syyskuuta 2012

jesjes on mul kivaa!

No heippoda dei!

 Onhan ollu taas puuhaa!
Nyt mä hei tiiän ainakin yhen syyn miks haalin itelleni paljon puuhaa, rakastan onnistumisa, rakastan sitä et oon jossai hyvä. Se on sellai mun polttoaine millä jaksan tehä asioita kun osaan jotain ja näytän et prkl mähän olin hyvä. Tänään mietin mun viikkoa taakse päin ja mietin mistä kaikesta mulle tuli hyvä mieli ja fiilis, ni ihan pienistäkin onnistumisista, esimerkiks kun tein kunnarin pesis tunnilla, sain luustotentistä 5, mua pyydettii valmentamaa heinolan naisten joukkuetta, sain golffissa tosi hyvän kierroksen, vapari treeneis menny hirmu hyvin, jaksoin penkata 50kg toistoja vaikka en ollu tehny pitkää aikaa,

Koulussa ois koht tentti viikko ja stressaa ihan älyttömästi, kauhee määrä juttuja tekemättä ja kauhee määrä asioita luettavana ja opeteltavana! Torstai oli tällä viikolla oikeestaa mun ainoo vapaa ilta, ja se oli kokonaa ihan vapaa, en ollu mitää puuhaa siihen ottanu. Ihanaa oli olla ihan rauhassa! Ja vietinkin sen mun ihanan Timin kanssa leffaa kattoen ja karjalanpiirakoi syyen :) Aamulla reippaana kouluun ja olinkin tosi ajoissa liikkeellä, kerkesin kävellä sinuhee ostamaan take a way aamupalan ja käyä tankkaamas ja olin ihgan ajois hakee tyttöi kerranki :)



Perjantai olikin kumminki lyhyt päivä koulus ja aattelin et kerkeisin nukkuu päivä unet ku väsytti pirusti, no enhän tietty kerinny ku näin kavereita siinä kun oli aikaa :) Töihin meno ei inspannu yhtään, oisin antanu mitä vaan et oisin voinu mennä vaan nukkumaan. Mut töissä olikin ihan älyttömän kivaa! Ihan huippu porukka töissä, nauroin koko illan, välillä ihan vedet silmissä ku oli niin hauskoi juttui ja hyvii läppii ja ihme tapahtumii :D ja vatsalihakset hirmu kipeet oli :D Ja sit mulla oli kaikki asiakkaat oikeestaan tosi kivoja, ja loppuun tuli vielä helsingin moottoripyörä poliisit sinne ja ne ties jotenki ihmeellisesti et mul on prätkä ja et millai ni meistähän tuli niitten kaa heti hyvii kaverei ja jäinki hetkeks niitten kaa töitten jälkee, mut en santusta jaksanu jatkaa kyl enää minnekkää.. Mut pääsen ajaa raalle niitten kaa :) ne osaa opettaa hyvin :)

Vitsi että oli taas huippu treenit tänää vaparissa!! Alik Tseiko veti meijän treenit, se treenaa floridassa american toptenissä. Oli ihan erilaiset ku aiemmat treenit ollu, mut huippuhyvät! Mul oli aluks vähän sellai ei niin kauheen hyvä pari ni vaivihkaa vaihoin sillee et pääsin treenaa Alikin kanssa. Ja sit sit sit!!!! iik se sano kaikille ku oltii harjoteltu underhookista alas heittoa ni : " Now make a circle here and watch how this girl do it and learn from example. She do it very well!" Olin siel sivussa sillee et öö häh, sit alik tönäs mut sinne eteen ja valitsi mulle miehen siihen joka mun piti heittää maahan. Olipa outo tilanne ku kaikki kattoo ja en ollu ihan varma ymmärsinkö ees mitä mun piti tehä ja aattelin et en mä nyt kyllä ehkä oikeen sitä osaa. Mut sit tein sen ja kaikki taputti :) vähän olin ilonen! :)

Hihii.. tänää ois pitäny tehnä kaikkii kouluhommii kuten nytkin, jotenki ei oo kerinny.... huoh..
Tällästä mun viikko ollu :
Golffia sateessa, not so nice. Mun lyönnit oli lähinnä FABIO lyöntejä (fucking awful but okay) Eli lyöty ihan päin helvettiä, mut meni oikeesee paikkaa..
Sunnuntain ekat treenit, olipa hassuu, täst se lähtee neljän vuoden tauon jälkee..
Tiistain ekat valmennus treenit

valmistautumista ennen keskiviikon vapari treenei, mun ihanat uudet keltaset treeni housut <3 ne tais eksyä jo jonkun uniinkin :DDD
Vähän oma toimista treenailua lauantain treenien jälkee

Ai miten mä rentoudun?
no popittamalla vaikka iskelmää täysillä :)

Timi: Siis sun yks tosi iso miinuspuoli on et sulla on ihan paska musiikkimaku

Elämä antaa, elämä ottaa
Se kantaa ja voi pudottaa
Jos jotain haluut niin älä jää odottaan,
koska hetken voi kadottaa




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti