maanantai 12. marraskuuta 2012

mihin tää kaikki aika menee aina??

kuukauden kirjotustauko, no nyt alkaa taas tulla tekstii vähä säännöllisemmoin :)
Keskiviikkona mulla  alkokin uus vaihe mun elämässä, nimittäin gluteiiniton elämä. oli se keliakia mulla todettu jo tossa kuukaus sitten mutta nyt mun piti alottaa 100% vasta noudattamaan sitä. No mutta eihän se ole kun ruokavaliosta muuttaa muutamia asioita ja noudattaa niitä. ei sen vakavampaa..

Torstaina oli koulussa viestintää ja josolia, eli soveltavaa liikuntaa. Pelattiin istuma lenttistä, ja oli tosi kivaa! Ja saa vähä erilailla käsitystä tosta paraurheilusta kun niitä itse kokeilee. :) To-Pe yönä heräsin klo 03.00 ja lähdin kohti karisman kauppa keskusta, jossa Markku Saarinen yritti maailman ennätystä polkemalla viikon putkeen kuntopyörällä. Ja hän oli pyytänyt tsemppaus joukkoja viimeisiksi öiksi hänelle ja Stadium ja Santafe Express olivat häntä viimeisenä yönä tsemppaamassa. Minun pyöräily aikani oli klo 04-05 ja tavoitteena oli että 20 km jaksaisin tunnissa polkea. Meinasin jo lopettaa ensimmäisen 10 min jälkeen kun sattui pyllyyn ja hapotti reisiä, mutta jostain ihmeestä mä sen loppuun asti vedin ja 31 km pyöräilin. huhhuhh. Mutta hauska juttu kylläkin! Ja Markku Saarinen onnistui maailman ennätyksessään myös!


Tän aamuaerobisen jälkeen menin suihkuun ja söin aamupuuron, tein pari koulu tehtävää ja lähin äitin luokse aamukahville :) Sitten kello alkoikin olla pikkuhiljaa puol 8 ja koulumatka kutsui :) Koulussa oli ekaks curlingkia, se on tosi hauskaa, ja siinä tulee hirmusen hiki, vaik ei välttämät uskois
Ja sit vielä kehon mekaniikkaa mikä on tavallaan anatomian jatkokurssi, mut tuntuu paljon kivemmalta ja enemmän ymmärrykseen menevältä. Koulun jälkeen menin kyläilemään Sannalle ja sitten kotiin ja yritin aloitella koulutehtäviä, mutta niitä on niin monta ja paljon ettei siitä alotuksesta oikeen tullu mitään kun en osannu alottaa mistään kunnolla. Sitten meninkin ihanan Tiinan kanssa teerenpelissä käymään ilta teellä. :)

Perjantai aamuna 07 herätys ja auton nokka kohti Tamperetta, siellä oli sellai personaltreiner päivä ja vedin sitten vatsa-rinta treenin. Ai perkele että meni kyllä perille, huippu treeni! Mutta ei siinä vielä tarpeeksi vaan sieltä äkkiä Lahteen ja vaparitreeneihin reilu kahen viikon tauon jälkeen. Matteus rääkkäs meijät ihan loppuun. Puolet porukastakin kyllä tippu treenin aikana kun ei jaksanu, tai jotain selityksiihän siinä aina on ;) Mut must noi on ihan parhaita kun on tollasia treenei. Haluisin olla vaa tosi paljon parempi siinä itse tappelussakin. Tarvisin ehkä vähän tukiopetusta, kun ei se nyt oikein hyvin mee niin että sparrataan ja sitten yritän tehä jonkun alasviennin ja pysähyn sitten siihen polvilleen kun en muista millä kädellä mun piti mistä ottaa kiinni..


Shootosalilta raahauduin fressille infrapunasaunaan toipumaan ennen työvuoron alkua. Töissä olin yöhön asti ja sitten kotiin katsomaan vain elämäätä :)

Sunnuntai aamuna oli tarkotus mennä salille, mut mun vatsat ja selät ja rinnat ja jalat oli niin kipeet että aattelin et en pysty, niinpä tein vaan pikkusen aamulenkin ja sitten menin Timothyn kanssa aamukahvi treffeille. Sieltä heinolaan iskälle kun oli isänpäiväkin! Mulla on muuten maailman paras iskä <3 Ja ringettepelihän meillä oli sitten klo 16 ja alkulämppää tehessä oli jo tosi hyvä fiilis, ja peli kun alko niin oltiin tosi hyviä. Vastustajal alko vissiin vähän keittää jossain vaiheessa ja muutama ruma sana saatto sieltä tulla tuomarin suuntaankin, mut me saatiin pidettyä hyvä fiilis ja tsemppi koko peli ja pelattiin tosi hyvää peliä. ihan mahtavaa tytöt!





Pelin jälkeen en tienny et milläköhän ihmeellä mä seuraavana aamuna nousen sängystä kun joka lihas ihan perkeleen kipeä, ja koko kroppa täynnä mustelmia vastustajien mailoista ja vapari treenien osumista.. Noo mutta mentiin sitten ilta teelle vielä pinjan kanssa. Muistaakohan se mihin se oikein lupautui eilen...?

Maanantai aamu vaikea. väsytti. tosi kovasti väsytti ja aattelin et ei jaksa kouluun mennä. Mutta meninpähän kuitenkin. kaks tuntia salibandya, oli tosi hauskaa! sit kaks tuntia korista, sekin oli tosi kivaa. Ja sit pari tuntia vielä perus voimistelua. Sit olin salille menossa kunnes mulle töistä soitettiin että missäs sinä mahdat olla, sillä sinun työvuoro juuri alkoi. No voi perkele!! enhän mä sitä muistanu, no onneks ei menny montaa minuuttia ni olin töissä työvaatteet päällä. Mutta ei kyllä kiva. tosi noloa.. :/ Mutta siitäkin selvittiin!

Nyt mä meen hei kuulkaa nukkuu ja meen huomenna sit sinne salille. Ja huomenna alotan jonkun mun koulutehtävistä myös. tämä oli lupaus :)

hiphei kivaa viikkoa!!




1 kommentti: