sunnuntai 25. marraskuuta 2012

viikko meni, uusi edessä


Maanantaina koulu alko sählyllä ja oli mun vuoro olla maalissa ja tuomaroida :D
maalivahtiminen ei välttämät oo mun vahvin osa alue.. Sit sain sellasen pienen määräyksen lääkäriltä että viikko täytyy ottaa kevyesti ja nukkua tarpeeksi ja olla rauhassa. Joten yritin aikalailla sitä totella. Hirmusen tylsää pidemmänpäälle sellanen. No mut sain tehtyy vähä koulu hommii ja näin kavereita. Kaverit on kumminki aina kivoja :)

Koulussa kävin yks päivä kokeilemassa olla sokea koko päivän. että se on hankalaa. Ja tunnit vähenee viel lisää nyt koulupäivinä ennen joululomaa, mut koulu hommia olis nyt kyl kauheesti..

Saatiin ens kuun työvuoro listat ja jeejee mul on jaskas paljon vuoroja!! :) vähäks oon ilonen :) ja oli mulla santussakin, jos sais ton talouden kuntoonkin jossai vaiheessa, opiskelu ei oo yhtään kannattavaa kyllä siltä kantilta.. Ens viikollekki tuli nyt tiistaille AB vuoro, enpäs muista millon siellä oisin viimeks ollu. Tai muistan ku viimeks kävin yks lauantai ilta hetken auttamassa niitä ni tiputin täyden pakillisen puhtaita laseja maahan ja sain aika kovat aplodit :D hih, vahinkoja sattuu..

Nyt hei voi ei ehkä mun pitäs mennä ottelemaan vaparissa.. Ja mä oon ite vähä sitä mieltä et en ehkä oikeen kyl vielä vois. Mutta siis jos mä olen menossa ni tarvisin kyllä reeniä ihan perkeleesti, että kaikki vapaaottelijat pliis tulkaa treenaa mun kaa :)


Ja huomen aion mennä salille :) jee. Viikonloppu meni taas hirmusen nopeesti, perjantain olin iskällä ja lauantain vapari treenit ja sit oliki pikkujoulut ihanien tyttöjen kanssa :) Ja sunnuntain taas heinolaa ja naisten ringette peli ja jee! Voitettiin 4-3 sarja johtaja. Otettiin uus tavote kaudelle, eli voitetaan sarja. Meidän tavote ennen oli et pyritään ettei jäädä vikoiks :Dhyvä tytöt!!!





Ja viikonlopun päätti jennin tuparit joissa oli lady hotlips esittelijä.. Mä en kyllä jatkanut minnekkään kaupunkiin koska huomenna kouluun ja mun pitää opetella nukkumaan tarpeeks öisin :)



hyvää kuuluu nyt ku voi taas alkaa treenailee kunnolla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti