torstai 17. tammikuuta 2013

like

oho, se ois huomen taas perjantai. Tää aika kyl menee nopeesti, tätä tahtia me ollaa koht jo mombasassa :)
Se ei nyt ihan se sauna ilta menny niinku suunnittelin, mut kuitenkin oli tosi kivaa. Tiistai aamuna ku kello soi ja avasin silmät niin ajattelin että joo kiitos kello kiinni ja mä jatkan unia, hiihto ei just eniten napannu. Mut sit ku suljin silmät uudestaa ni mietin et mitä perkelettä, iteppähän olin itelleni väsymyksen aiheuttanu, ei se oikee käy syyks olla pois tunneilta. Niinpä menin sitten hiihtämään, hmm ensimmäistä kertaa sitten ala-asteen kolmannen luokan... Että mua hävetti miten huono olin. No opettaja sano kuitenkin et mun asenne oli silti loistava, et sain vissii kuitenki kerättyä itteni sille tunnille :D

 Oli oikeestikkin ihan hauskaakin. Tahtoisin oppii hiihtämään, se ois kivaa. No viel on talvea jäljellä :)

Hiihto piristi oloo sen verran et aattelin uskaltautuu mennä vapari treeneihinkin. Ja ne meni tosi hyvin, siis mun mielestä, toki mulle kerrottiin koko ajan että teen asioita väärin, mut mä tunsin ite kehitystä, ja huomasin itse et onnistuin jossain. Siit tuli tosi hyvä fiilis. :)

Keskiviikkona aamu alko klo 08.00 telinevoimistelu tunnilla. En oikeen tunne oloani notkeimmaksi siihen aikaa :D Tehtii frittejä, arabialaisia ja päähyppyjä. Kaikki onnistu loppujenlopuks jotenkin.


Sit pitiki lähtee Tampereelle käymään ja siel meni koko päivä valmentajan luona ja poseeraus treeneissä, oli tosi kivaa! Salillakin kerkesin Wolffilla käyä uuden treeni ohjelman kanssa :)
Ja mul on uudet Pleaserin kengät <3

Mulle toi on tosi raskasta kävellä niillä, mut treeniä treeniä vaan :)
Sit Tampereelt yritin kerkee viel lukkopaini treeneihin, mut ei kerinny eli meninki sit alabaarii töihin suoraa, ihan lepposaa ja kiva ku kävi kavereita moikkailemassa :) Mä en vaan tuntenu oloani jotenki kotoisaks meijän uusissa työvaatteissa, kai niihin tottuu..
Sit yöllä kotiin ja laittamaa opintolaina hakemusta, vähä sellai olo tuli et kaipa sen vois hakea :D 
Aamul herätys taas 8 ja fysiologian tunnille mittailee sykkeitä ja verenpaineita demotunnille, sellasil stetoskoopeilla ja vanhanaikasilla mittareilla. Oli kyl tosi mielenkiintosta eikä ees väsyttäny yhtää. Tuli tehtyy pieni aamu treenikin ku staattisessa pidossa olin seinää vasten istuen ja siitä piti mittailla paineet, ni Roope ei ihan saanu sitä otettua ni siinähän piti sitten jonkun aikaa olla :D Sit Viestintää, sekin oli tosi kiva ja uinti loppuu. Sit kävin salilla ja vaparitreenit. Täånää en ollu yhtään hyvä vapari ottelija. ja sain mun ekan mustan silmän. onneks sen saa peitettyä jotenkin. :) Mut ei se haittaa, kuuluu lajiin.
Nyt pitäs keksiä joku puheen aihe huomiseks, ja se pitäs englanniks pitää. Pää lyö ihan tyhjää.. Sit mä tarvisin jonkun mun pariks ku pitäs englannintunnille kuvaa sellai shooto video, mut kukaa ei oo nyt osottanu oikeen vielä erityistä halukkuuta, tosi outoa. Mut siihen on vähä enemmän aikaa.. Nyt voisin alkaa pohtii sitä puhetta..

Huomen tulee Santeri tänne ! :)




2 kommenttia:

  1. Koskahan me keretään näkemään?! Ennen oltiin paljon yhdessä mutta nykyään toosi tooosi harvoin :/ kurjaa! -sl-

    VastaaPoista
  2. hahah, aamupromilleilla hiihtämään. Ilmankos on ollut hauskaa :)

    VastaaPoista