keskiviikko 9. tammikuuta 2013

mombaasaaa ;)

Miten ihana päivä tänään! Ensin aamulla meiltä oli peruttu muutama tunti ja sit menin santus käymään aamukahvilla ja Timi oli siellä! En ollu nähny sitä niin pitkään aikaan!! :) Sitten menin kouluun suksien voitelu tunnille 
Ja siellä Sami kerto mulle et oltiin saatu mekaniikan kurssista vitonen! Jee :) eka vitonen mulle :) Ja muistaki kursseist mist oli tullu numeroita ni hyviä, koris ja säbä 4 :)

Sit oli enkkua, missä olen siis maailman huonoin ja meidän enkun maikka on tosi tarkka, tunnilla ei saa tehdä yhtään mitään muuta kun kuunnella ja sanaakaan suomeks ei saa sanoa ja koko ajan pitää keskittyä pelkästään. Ja se tietää et oon tosi huono, eikä erityisesti pidä musta. Sit aloin hiljaa selittää mun luokka kaverille ennen ku oltii alotettu et missä heinolassa sijaitsee seminaarin koulu ja no sitten se opettaja huomas sen ja mun piti mennä sitten luokan eteen kertomaan siitä kaikille englanniks. Sit päätin et prkl, tällä kurssilla mä oon tosi hyvä ja näytän sille maikalle ja olin tosi hyvä tunnilla :) ihan erilaisel asenteel lähti ku edellinen kurssi :)

No sit tulin Lahtee ja menin Tiinalle kyläileen, oli tosi kiva nähä, ei ihan liian usein oo nyt tullu nähtyä :/
Sit salitreeni ja menin viel abs30 tunnille, mut olin kyl tosi pettyny siihen tuniin. Ja iikk, sit Pinjalle kylään ja varattiin matka KENIAAN! :) IHANAA! Me ollaa kohta tuolla jossain Intian valtameren vieressä palmun alla kattelemassa leijonia :D Diani Beachille, mikä on niinku siin Mombasan vieres. Sit tulin kotiin sovittelee bikinei ja tekemään listaa mitä pitää ottaa mukaan ja matkalaukun avasin tohon valmiiks :)

Mut ollu muutenkin kiva viikko, käyny treenailee
Ja leffas käytii Pinjan kaa kattoo rakkauden rasvaprosentti, se oli tosi hyvä! Sit mun ihana pikkusisko oli tääl yökyläilee viikonloppuna, tehtii ruokaa ja käytii kaupungil kiertelee ja leffas ja kaikkee kivaa :) Sit se raukka joutu tulla kattoo mun vapari treenejä lauantaina ennen ku heitin sen takas heinolaan :D Mut se on kyl ihan huippu tyyppi, ja hemmetin fiksu ! 

Sit oli lauantai duunia ja sunnuntain tein koulujuttui ja käytii Niken kaa salil tekee ojentaja-olkapää treeni ja tietty infrapunasaunaan sen jälkeen :)

Maanantain alko koulu loman jälkee ja sunnuntain tuntu tosi ahistavalta mennä sinne, mut maanantai aamuna oli tosi hyvä fiilis ku sinne pääs, kiva saada selkee rytmi taas elämää, ei tuu turhaa hengailua. Maanantain oli liikunnanohjausta, jotain kasvatus ohjausta ja sit sulkapalloa. Mä en ollukkaa kovin hyvä siin sulkapallossa, oon luullu et siin ei voi olla huono. No mä kyllä opin.

Sielt suoraa äkkii renksun absille mist hyppäsin kyytii kohti järvenpäätä ja peliä.
 sen verran se selkä on huonos jamas et luistelles on pakko pitää tota tukea, muuten ei oireile missään.

ykkakoo, HEINOLA! Hyvä peli pelattiin, vaik hävittiin, mut tyytyväinen. Ens kerral ne pisteet kotiin :)


Millonkohan ois viimeks ollu näin hyvä fiilis, ei pysty ees muistaa!

Ystävät ympärillä, taas kaikki yhessä
Voi rauhas horjuu, toiset pitää pydessä
loppuun asti
Mut tänään otetaan rauhas'
Voit kattoo lähelle, mut tähtäin kauas
Vaik välil' painaa koko maailma hartioillani
Musa kuljettaa, en pysy paikoillani
Kaikki kulkee ihan ku omalla painolla
Minä ja isukki pusketaan läpi raivolla

Elämä antaa, elämä ottaa
Se kantaa ja voi pudottaa
Jos jotain haluut niin älä jää odottaan,
koska hetken voi kadottaa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti