torstai 13. joulukuuta 2012

oppiiks jos vaan tahtoo tarpeeks?






Heh, siinä on meidän muodostelma luistelu video vikalta luistelu tunnilta. The most proud i am how Luis did it, he was great. Vaihtarit oppi ton kurssin aikana kyl ihan älyttömän hyvin luistelemaan. Nollasta lähti ja sitten vedetään tollanen esitys. hyvä! :) mä oon tossa toi valkopipo päinen tokavikassa rivissä keskellä

Vika kokonai viikko oli kouluu, Viralliset salibandy pelit maanantai aamusta siis ja siihen perää koris peli, meijän tiimi voitti ja sain taas olla taka mies :) siihen päälle sit perusvoimistelu ja siellä heiluteltii nauhoja ja vieriteltiin palloja, jeijei :D mä olin lähinnä solmussa siinä narussa :D




Koulust äkkii himaa hakee kamat ja sit hyvinkäälle pelaa ringettee.. Oltii huonoja, mutta otan valmentajana vastuun, ei pelattu niinku pitäs. Pelin jälkee k'ymää Sannal ja Makella ja sitten nukkumaan. :)

Tiistaina menin koulun jälkee Heinolaa kiropraktikolle ja sit tulinki lahteen ja timi pyys leffaan :) Olipa kiva, tuli vähä niinku yllättäen vapaailta kouluhommista ja muista jutuista :D piristi, hirmu kiva oli :) Ja sit käytii viel syömäs.. Voi että, kiitos Ollille ja Petterille

ihan ei jaksettu kaikkee :D

Keskiviikkona 8 kouluun ja sit illalla olikin ekat lukkopaini treenit :) jee olipa kivaa olla siel, sit ennen vapari treenien alkua sparrattii vähä temen kaa ja tajusin taas et oon siinä huono. Vielä paremmin tajusin sen ku meijän vaparitreenit alko ja otetii pysty ottelua koko treenit. Möä olin oikeesti huono, prkl en tiiä miten saan itteni hyvemmäks siinä ku mua lyödää.. Ku mul ois nyt sit matsiki tulossa. Ja pitäs muuten pikkasen painoakin pudottaa siihen.. Mä tahtoisin olla hyvä.
No treeneistä sit Jackalopeen Joulukaisiin. :) Oli ihan hyvät bileet, Oltiin Pinjan kaa shotti tiskillä, vähä alko väsyttää loppu illasta vaan

Ja aamulla tunnin yöunien jälkee väsytti kans pikkusen :D no mut viestinnän tunnit ja josolit meni ihan hyvin ja sit meninkn Meijua moikkaamaan ja sit salille. takareisi-olkapää. Hyvä treeni oli. Piti mennä viel Dance tunnille mut se oli peruttu. Salin jölkee menin infrapunaan puoleks tunniks ja valmistauduin henkisesti koulutehtäviin. Yhen sain tehtyä ja nyt pitää kyl mennä nukkuu vähä jäi miikalle yöunet viime yönä. Ja huomen aamusta nään 8 meijuu ja sit Karismaa töihin. :)



Hei hyvää viikonloppua!
:)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti