sunnuntai 30. joulukuuta 2012

no compromise no excuse

Mulla piti olla paljon vapaata tällä viikol, mut joka paikas, santus, karismas ja jaskas on ollu niin paljon saikkuja et onkin saanut tehdä aika hyvin töitä :)

Noo, torstain vedin hyvän treenin salilla ja sit illaks töihin. Prkl että jännitti seuraavan päivän tampereen reissu, mut huh onneks se meni tosi hyvin :) Sain sieltä tollasen kivan jääkaappi mangnetin et ei tuu mieleen mennä herkuttelemaan kun joku vahtii siinä ovessa



Tampereelta sit töihin ja pidin välipäivän kaikesta treenaamisesta. :) Töis oli ihan kivaa, oli hauskaa ja pärjättii hyvin vaik jouduttii olla vähä miikalla. Pääsin yheltä ja kävin pyörähtää vähä kaupungil sen jälkee, mut olin kyl jotenki ihan poikki. Lauantain mentii Meijun kaa salille. hih, juotin sille boosteri juoman ja unohin kertoo et saattaa alkaa pistelemään. Sit ku oltii menos salille ni Meiju sano et ei hän nyt oikee tiiä mitä tapahtuu että kutittaa kauheesti et ei voi ehkä treenata. Mua alko kauheesti naurattaa :) 

Mut treenit meni tosi hyvin :) Ja ollaan edelleen kaverei Meijun kaa :) Sit mentii infrapunasaunaan purkamaan ärsyttäviä asioita päästä :D ja sit käytii piknikistä hakee thaikanasalaatit ja mentii Meijulle ja Veskulle. Mei teki mulle ripsi huollon ja mun ripset on taas ihanat :)

Sit oliki työyö eessä. Ihan kivaa. Yks mies kysy monta kertaa voinks myyä mun jekku vyön sille. sanoin monta kertaa et en voi, et mun housut tippuu jos annan sen ja mä tykkään siitä vyöstä. Sit se tuli ties monetta kertaa ja kysy edelleen voisinks myyä. sit kysyin et paljon se tarjoo, se sano et 30 e sanoin et ei. sit se sano et 40e sanoin ei, sit se sano et no 50e? katoin sitä ja sanoin et oikeesti, maksaks sä mun vyöstä 50e? ja se sano et joo todellakin. Sit otin vyön pois ja sanoin et no siinätapauksessa ole hyvä :D
Kyl mä sen verran oon rahan perään :D

Tänää aamul heräsin ja lähin melkee suoraa shootosalille, Alik Tseiko veti meille treenit siel. Siis niitten piti olla lukkopaini treenit, mut vapari hanskat kädessä sparrattii siel. No mut tehtii kaikkee muutaki, oli hyvät treenit.

Sielt menin kauppaan, siis hikisenä ja treeni vaatteis ja sit ku olin kassalla ni joku mies tuli mun taakse ja oli sillee et moikka, miten menee. Katoin et joo no ihan hyvin, sit se sano et näytät muuten tosi hyvältä. Katoin vaan sitä ja meinasin sanoa että viittikkö lopettaa ny ton vittuilun et mä yritän ostaa ruokaa mut en jaksanu avata suuta. Sit se sano et no teijän perheessähän syyä paljon pilttiä, sit olin sillee et joo, tykkään siitä. Sit se kysy että no haluisiks sä lähtee mun kanssa syömään ulos, jotain oikeeta ruokaa joskus. Sit mä repesin vaan ihan kauheesti, nauroin vaan enkä voinu lopettaa ja se kassa tätikin alko nauramaan mut se yritti kyl pidätellä sitä.  Jotenki tosi epätodellinen tilanne, en mä kyenny sanomaan ees että ei kiitos ku nauratti vaan. :D Ei apua, ei oo ennen treffeille pyydetty kauppajonossa. Mä oon tosi pahoillani mun käytöksestä, mut en ollu varautunu tollaseen kysymykseen :D

Joo vähä väsyny fiilis :D Nyt salille ja sit yöks Jaskaan, tulkaahan pyörimään sinne!!!

Ymmärräthän varmasti
että täs on kaikki
mihin tuun koskaan pystymään
Tekemällä musta ei saa
mitään parempaa
jalompaa
Ymmärräthän sen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti