lauantai 8. joulukuuta 2012

sosiaalinen elämä?

heipp!!
Mulla on ollu tosi kiva viikko, oon vaan luullu että mul ois ollu aikaa tehä kauheesti kaikkea, kuten kouluhommia mitä ois ihan helvetisti, ja esimerkiks siivota tätä mun asuntoa.. Ja nähä kavereita, mut en mä oo oikein kerkenny mitää..

Maanantaina oli koulussa sähly ja sit hyppäri ni kävin vetäsemässä pakara-selkä treenin vierun salilla ennen perusvoimistelu tuntia. Sieltä kiireellä töihin ja töitten jälkeen kotiin pikkasen kiireellä tekemään josolin näkövamma raporttia ja kehitysvammahaastattelu yhteen vetoa.. Enhän siis ollut aloittanutkaan ja palautuksen vika päivä oli menossa.. Mut kuten oon ennenkin huomannu, toimin parhaiten paineen alla.. Tehtävät valmistu ajoissa ja ihan hyvin ne meni.

Tiistai aamuna sitten ohjaamaan kehitysvammais ryhmälle kehonhallinta- ja osat tuntia. Meni ihan hyvin, mutta se ei ole mua varten se työ.. En koe olevani omalla mukavuus alueella ollenkaan, tottakai sieltä pitää aina välillä mennä poiskin :) Mukavia ihmisiä olivat kyllä ja suurin osa kuunteli ja teki tosi hyvin ja taitavasti! Sit oli liikunnnanohjausta ja sovitin meijän kurssipuvun housuja ja ei menny naisten koot päälle.. otin sit miesten M.. Mitä hemmettiä!??? :/
Koulusta menin Heinolaa iskälle ja tein lumityöt :)


Sit mentii mun pikkuveljen kanssa salille pariks tuntii, takareisi-olkapää treeni ja oli hyvä pumppi :) treenin jälkee otettii santerin kaa leuanveto kisa, mä en ollu se voittaja ;)




Salin jälkee vetää ringette treenei ja olin itekki jäällä ja selkä pärjäs ihan hyvin. Must treenit meni tosi hyvin, en tiiä sit mitä mieltä tytöt oli :D Ja huomasin kopissa valistavani tyttöjä opiskelun merkityksestä. Mitä hemmettiä :D minä :D uskottavuutta löytyy, mallia ei kannata ottaa ;)

Keskiviikkona koululle, vähä turha koulupäivä.. Sit kauppaa ja santus pyörähtää ja sit oliki jo vapari treenit. Mikael veti ne ja oli kauheesti kaikkii uusii juttuja! Mä en ikinä muista yhtää niitten nimiä. ainaki ehkä jotain omiblaattaa? tehtii :) Tahon et musta tulee hyvä!! Treeneistä suihkun kautta duunii, ja jeijeijeiii oli kiire! Mul oli ihan huippu kivaa töissä! Oltii tommin kaa shotissa ja meni mustikkaa meni! Tehtii enkka myynnit jeejee olin tosi jee :)



Torstai aamuna mentii Markuksen kaa letickii pariks tuntii treenailee, käytii läpi lyönnit, potkut, suojausta, alasvientiä ja mattoa. Oli ihan älyttömästi apua!! Kiitos :) Ja tosi kivaakin :) Sit sali illal vielä ja santtuun illaks hengailee ja ihmettelemään sitä porukkaa siellä.

Perjantain sali ja siitä santtuu töihin ja sieltä jaskaa.. Oli kivaa sekä santus että jaskas :) Ja sain olla ovaalibaari :) Joku kerkes nappaa musta kuvan tiskin toiseltapuoleltakin ;)

Tänää ei oikee muuta oo tehny ku käyny vaparoimassa ja sit yritin tulla tekee koulujuttuja, mut katoinki shrekkiä ja jumitin koneella.. Ja nyt pitää lähtee Jaskaa duuniin.. Huomen sit!!

Aattelin mennä huomen mun ekaisii oikeitten ihmisten lukkopainitreeneihin..! :)
heiheih

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti