maanantai 13. helmikuuta 2012

jei vapaat alko

Nonniin Santa fe saatiin tältäkin illalta suljettua ja ilta meni oikeinkin kivasti töissä. Olipa ihan outoa miten hyvä fiilis oli töissä vaik onkin taas yks asia mikä harmittaa. Mut mä päätän ajatella positiivisesti. Mä oon sitä taitoa nyt harjotellu tosi kovasti tässä ja vähän sitä oppinutkin :) Töitten jälkee käytiin vielä iltakahvilla Jaskassa ja heti kun näin Pinjan siellä töissä niin tajusin että voi ei keskiviikkona olin sanonut sille että torstaina mennään kahville ja että laitan viestiä sitten, mutta kas kummaa unohdinkin koko asian ja muistin vasta nyt. :/ Mutta nyt mä muistan, me nähään tiistaina :)

4.3 sunnuntaina ois heinolan lady ringeten harkkamatsi ja vitsi että tekis mieli jäälle pelaamaan! Ja tahtoisin kovasti taas valmentaa! Oonkohan mä tänä kautena ollu kerran vai kaks jäillä. Kumpa mul ois vapaa päivä sillon ni pääsis kokeilee et pitääks mun hokkarit mua pystys vielä. Paits mun kaverin poikaystävä kyllä sano mulle tänää et pitäsköhän mun välillä kokeilla jotain vähä tyttömäisempää, vaikka balettia tai jotain :D Mut mä en ehkä koe balettia mun jutuks :D Sitä paits must se riittää et mun urheilu varusteissa on pinkkiä niin sit se on ihan tyttömäistä :)

joku tosi vanha pelikuva



Ja toi mihin mulle noin sanottiin liitty kyllä siihen että kerroin että mä olen nyt ajatellut että menen sotilaspenkin sm kisoihin. Tai itseasiassa se oli kyllä hyvinkin pitkälti mun isäni idea. Mutta ei ihmiset ehkä aina ota hirmu tosissaan mun kaikkia ideoita kun keksin paljon aina kaikkea kivaa mitä olis kiva tehä mutta kyllä mut sitten palautetaan maanpinnalle aika nopeasti. Tossa jokuaika sitten olin ystävälläni kylässä ja mietin että mitä sitä alkais tekemään työkseen ja ajattelin että pitäisköhän hakea lentäjä kouluun ja tutkin jo pääsyvaatimuksia kunnes mun ystävä pysäytti mut ja sano että Iida hei sä pelkäät lentämistä yli kaiken, kuvitteletko sä tosissas että susta tulis lentäjä. Saatan unohtaa jotai realiteettejä tollasissa asioissa. Mut aina voi haaveilla ja onhan se kiva että on tavotteita.

Se oli tässä tää ja nyt oikein hyvää viikon alkua. mä toivon että horoskoopit pitää paikkansa..
moimoi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti