maanantai 27. helmikuuta 2012

hyvällä fiiliksellä uuteen viikkoon :)

Nonnii! Viikonloppu meni aika nopeasti, perjantai oli vapaa ja lauantai meni koko päivä töissä, mutta oli tosi kivaa! Sunnuntaina sitten kävin salilla tekemässä jalka treenin. huh jalat oli aika hapoilla. Mutta ihanasti sai purkaa sinne taas ajatuksia ja sen jälkeen olikin paljon keveämpi olo sen suhteen. Ja vitsi mä olen ylpeä itsestäni, toissa aamuna kun heräsin niin sain 8 leukaa vedettyä. Se on ihan mun ennätys! :) Salin jälkee menin äitille syömään ja pelaamaan vähän jatzia :) Sieltä vielä kaverille kahville ja katsomaan the guardian-meripelastaja. Se on kyllä todella hyvä elokuva. Ja haluis ite niin paljon olla tekemässä jotain tollasta duunia.

Tänään päivä lähti loistavasti käyntiin aamukävelyllä satamassa ja aamupalalla kahvila karirannassa puolikkaalla juustocroisantilla ja kahvikupilla. :) Oli kiva ilma kävellä siellä vaikkakin satamassa aina tietty tuulee vähäsen. Ja sitten meninkin siitä suoraan salille tekemään rinta ojentaja olkapää treeniä. Ei nyt oikeen toi penkkitanko nouse, mä tahtoisin mulle treeni kaverin salille! Mut kyl nyt on aika puhki olo. Infrapunasaunassa hetken hengailin treenin jälkeen ja kaupan kautta himbeen. Ihan koht pitäs duuniin lähteä. Oiskohan tänään se päivä töissä kun en napostelisi yhtään suklaakarkkia sieltä? ehkäpä :) Pitää nyt kurinalaistaa itseni.


Viikonloppuna ois salppurin kisat, tää tyttö on tietty töissä mut ois ollu kiva päästä sinne kattelemaan kisoja. Eiköhän sitä kisaporukkaa meillekkin tuu syömään että pääsee ehkä sitten sitä kautta fiiliksee mukaa ;) Ja jee kiva viikko muutenkin kun mun ihana siskoni tulee tänne kyläilemään ja mennään sitten messilään lautailemaan! :)


Jee, mut nyt töihin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti