sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

hyvä viikko!

Tiistai töissä meni tosi kivasti ja oli kivasti porukkaa, meni pelicans vaan häviämään :/ höh. Ja mä menin sitten lupautumaan alottamaan vapaaottelun ja matsaamaan ekan kerran tammikuussa :D hyvä että on luotto kohdallaan vaikka minkäänlaista käsitystä mun taidoista ei taida vielä olla :D Töitten jälkeen himaan nukkumaan kipeetä oloa pois, mulla ei tosiaan olis aikaa nyt sairastaa! Keskiviikkona en menny ees treenailee vaan lepäilin ja vedin findrexiniä ennen töitä. Sitten töihin klo 10 Santtuun. Ja jei askartelin hienon synttärikakun anulle :)

Siitä tuli tosi hieno :) Santusta suora vaihto Jackalopeen klo 22. Siellä oli ihan hyvästi porukkaa sitten loppuillasta ja saatiin tehtyy kaikkea tarvittavaa viikonloppua varten. Torstaina äiti soitti mut hereille onneksi, niin ei ihan koko päivä mene ohi nukkumalla. Sitten illaksi taas töihin Santa fehen ja siellä sulkemisvuoro. Pari ääliötä mahtu tälläkertaa iltaan, mutta sellanen kuuluu välillä varmaan asiaan. Hoidin tilanteet kuitenki niin hyvin kun vaan pystyin.

Perjantaina herätys aamuvuoroon. Oli kiireinen lounas, mut vedettiin tosi hyvin, ei tullu paniikkia missään vaiheessa. Töitten jälkeen kotiin ja yritin pikaisesti siivota suurimpia sotkuja kun Saija oli tulossa kahville. Keitin kahvit ja katottoii salkkarit ja juoruiltii uusimmat juorut. Sitten Saija lähtikin kotiin ja mä päätin lähtee äitille yökylään. Siellä päätin sit mennä vähän lyömään ja potkimaan nyrkkeilysäkkiä. reilu tunnin verran sitä hakkasin ja helvetti että tuli kuuma ja paikat kipeeks! Napit korvissa musiikki täysillä, ihan mahtavaa!

tää on se kehäänmeno kuva :)




















Oli siis Tosi Tosi Tosi kivaa treenailua! Illalla vielä Voice of Finland finaali ja sitten nukkumaan. Lauantai Aamulla herätys ja töitä edessä kevyet 17 tuntia. Se meni tosi hyvin olin pirteä ja iloinen ja mulla oli kivaa. 12-21 santtu ja sitten 21-05 jaska. Mulla oli ihan ovaali olo ja sit oltiin Saaran kaa ovaalissa. Se on kyl tiski mistä pidän ehkä eniten. Ja oli ihan pilkkuu asti tosi hyvä fiilis. Sitten ei mennykkää asiat enään niin hyvin kun piti alottaa tilittää ja en mä ymmärtäny mitä mun piti tehä jollekkin lippukassalle ja ainiin rahanvaihto ja ai perkele sitä käteistä olikin ihan helvetisti. Ja viissaytaa erikomponenttia ja sitten kun mä luulin selvinneeni siitä niin sitten joku ehkä olikin mennyt väärin ja jotain. höhö, no oikein se sitten meni mutta tuli muutama kyynel silmään kun suretti vähäsen että enkö osaa. Mutta siitä selvittiin! Uni ei tosiaa tullu himassa, kävin ihan ylikierroksil ja meinasinki lähtee juoksee viel ku oli hyvä ilma, mut en menny sut, olin koneella ja katoin ohjelmia ja kuuntelin cheekin Syypää sun hymyyn biisin ehkä 38 kertaa ja muitkin biisei cheekin uudelta levyltä. Uni tuli jossain vaiheessa ja heräsin vast ihan äsken sekasin et mikä päivä ja paljon kello ja pitäskö mun olla töissä, ja missä töissä ja moneen meen ja huh, no mutta nyt pitäs lähtee varmaan työhön.

voisinks mä olla se sulle, se tunne, anna mun olla syypää sun hymyyn, mul on kaikki mitä sä tarttet, näytän hyvält sua varten, anna mun olla syypää sun hymyyn

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti